Sunday 24 December 2017

Forex trading journal spreadsheet


Arkusz kalkulacyjny Forex Trading Journal w formacie Excel. dla wszystkich podmiotów zajmujących się walutą Forex Śledź skuteczność wszystkich 8220Current Pairs8221 oraz (7) dodatkowe (dostosowywalne) kategorie śledzenia. Wyjątkowo wyświetlany układ i łatwy w obsłudze 8211 nawet dla podstawowych użytkowników programu Excel. Śledzenie i analiza widoków PampL i PIPS 8220At-a-Glance8221 wszystkich statystyk wydajności. Menu główne TJS 8211 wszystkich arkuszy są ładnie uporządkowane według kategorii. Zainwestuj w swoją firmę handlową Forex Rozpocznij śledzenie transakcji dzisiaj Pakiet kompletny, Opłata jednorazowa, jedna niska cena Bezpłatne bezpłatne wsparcie Zakup TJS Elite gt Forex 8211 Oprogramowanie 99The4xJournal umożliwia dziennikowanie transakcji walutowych. Niektóre funkcje obejmują: Uwaga wpis dla każdej pary walutowej, z którą handlujesz. Możliwość wstawiania i zapisywania wykresów z notatkami dotyczącymi konkretnego handlu. Umieść obserwowane lub sprawdzone zrzuty ekranu i notatki. Możliwość wstawiania i zapisywania zarejestrowanych filmów handlowych. Śledzenie pułapek zdobytych lub zagubionych, czasu i daty, czasu w handlu i strategii handlowej. Wyświetl na iPadzie, iPhonie i iPodzie Touch. Importuj transakcje z raportów DealerBroker. (Wymaga oprogramowania Microsoft Excel lub arkusza kalkulacyjnego. Szablon pobierania na stronie pomocy technicznej) Możliwość zapisywania stron wykresu jako plików PDF do mentorskiego lub partnera handlowego. (W przypadku systemu Windows 10 wystarczy wydrukować transakcje i wybrać opcję Microsoft Print to PDF). Zapoznaj się z instrukcjami lub zapoznaj się z późniejszymi uwagami. Niedroga cena zakupu, a nie miesięczne opłaty. Twoje wpisy do dzienników są przechowywane lokalnie na komputerze, a nie w witrynie, w której hakerzy mogą je przeglądać. Jeśli nie zamierzasz planować, rejestrować i oceniać swoich transakcji, prawdopodobnie grasz tylko. Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna. The4xJournal Spis treści Copyright copy2017 The4xJournalTools Użyłem: Arkusz danych dotyczących dziennika handlowego Mówiłem do przyjaciela o handlu materiałami z czasopismami i poproszono o rekomendacje. Przypadkowo otrzymałem parę e-maili od czytelników pytających o to samo. Myślałem, że po prostu napiszę krótki post na temat narzędzi używanych osobiście. Byłem ciężkim arkuszem kalkulacyjnym Excel rok temu, spędziłam godziny, a nawet dni próbowałem tworzyć arkusze kalkulacyjne dla handlu, logstraping arkuszy itd. Ale zdaję sobie sprawę, że mój wysiłek i fokus powinny być na rynkach i doskonalić moje umiejętności handlowe. zamiast programowania w arkuszach kalkulacyjnych. TJS (Arkusz Arkusza Dziennika obrotu) dostarczył mi doskonałe profesjonalne rozwiązanie w bardzo rozsądnej cenie (biorąc pod uwagę regularne wsparcie dostarczone przez zespół). Arkusz Arkusza Czasopisma Finansowego (lub nazywamy to TJS tutaj), jest potężnym arkuszem opartym na dzienniku. Może on być używany na większości rynków, w tym na kontrakty futures, akcje, Forex, opcje, CFD, spread betting. Osobiście używam TJS głównie do Futures i Forex. TJS zawiera wszystkie niezbędne narzędzia niezbędne do dziennika handlowego, w tym dzienniki transakcji, arkusze śledzenia, kalkulator inkrementalny, oczekiwanie, analiza rozliczeniowa, narzędzie do ustawiania pozycji, a także szablon do tworzenia dziennika handlowego. Zacząłem używać TJS około 3 lata temu, i wciąż go używać. Możesz sprawdzić więcej szczegółów na temat TJS tutaj. Poniżej znajduje się wstępny film TJS I8217ve znaleziony na youtube. Mam nadzieję że to pomoże. Powiedziałbym, że arkusz Trading Journal jest sam kompletnym rozwiązaniem. Jest wystarczająco dobry dla nowych i doświadczonych przedsiębiorców. Oprócz TJS używam również innego narzędzia Forex Smart Tools dla mojego czasopisma Forex trading. Napisałem o tym wcześniej, możesz to znaleźć tutaj. Jest to jednak dodatkowe narzędzie i wyłącznie dla FX. Używam ich tak, jak pasują do moich wymagań i pomagają mi zorganizować się w mojej działalności handlowej.

No comments:

Post a Comment